torsdag 8. september 2016

Larvik Junior Open 2-4. september 2016

Jeg deltok i Larvik Junior Open 2-4. septemper 2016 i Larvik. Jeg deltok i klassen U-15 og U-17.
Det var 5 spillere i U-15, der spilte vi alle mot alle. I U-17 var det litt flere, der var det 10 deltakere, og der spilte vi alle mot alle med 5 i hver pulje. Det var spillere fra Oslo, Bergen, Larvik og Stavanger. Fra fredag til lørdag bodde jeg hos Amund som er en veldig god kompis fra Larvik Squash Klubb. Den andre natten sov jeg på hotell med pappa.

Jeg startet min første kamp mot Simen Wiig fra Oslo Squashklubb. Vi har spilt mot hverandre flere ganger og han er en god del bedre enn meg. Han vant 3-0 ikke så overraskende.
Neste kamp var mot Dennis Kaarbø vi har spilt mot hverandre en gang før da vant jeg. Han kunne desverre ikke spille mot meg på grunn av vond ankel, så jeg vant på walkover.
På lørdagen møtte jeg Mathias Grøsfjeld fra Stavanger Squashklubb dette var U-17. Vi har spilt mot hverandre før og jeg føler jeg har grei kontroll. Jeg slo han 3-0 i en underholdende kamp. Neste kamp, en time senere, var mot Marius Berggren, han hadde jeg alltid spilt mot før, men han var veldig god for å ha spilt så lite. Jeg slo han 3-0 i en fin kamp. Neste kamp var mot Daniel Estensen i U-17. Han har jeg spilt mot mange ganger før, og vi spiller veldig jevnt. Jeg slo han 3-1 i denne kampen fordi jeg var fokusert og gjorde de riktige valgene under hele kampen. Neste kamp, en time senere, var mot Amund Feness i U-15 finalen, vi har spilt mot hverandre utrolig mange ganger og vi spiller veldig jevnt. Jeg slo han 3-0 og det må ha vært en av mine beste kamper på lenge.
På søndag morgen skulle jeg spille mot Amund Feness igjen, men denne ganger var det U-17 bronsefinale. Igjen spilte jeg en utrolig bra kamp og slo han 3-0. Jeg hadde to kamper igjen. De var mot Mathias Grøsfjeld og Nicolai Miljeteig begge fra Hafrsfjord Squashklubb i Stavanger, begge kampene vant jeg 3-0.
Da turneringen var ferdig var jeg helt utslitt. De var en utrolig gøy og slitsom turnering. Hvor jeg vil takke alle som stilte opp og drev turneringen.

Det endte med førsteplass i gutter U-15 og tredjeplass i gutter U-17. Jeg er strålende fornøyd med turneringen totalt sett, både prestasjon og resultat






.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar